اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890295412

ایمانی تشریح کرد

برنامه های راهبردی بانک مهر اقتصاد

کد: 1395052890295412

http://goo.gl/q7CYq5

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب دولت آباد و فخرآباد شرق استان تهران رهنمودها و راهکارهای لازم را برای بهینه سازی ساختمان و فضای این دو شعبه ارایه کرد.

سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد سید ضیاء ایمانی - مدیر عامل این بانک در بازدید از بخش های مختلف این شعب و بررسی مسائل و مشکلات موجود با کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: بحث سودآوری شعب از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا تمامی جهت گیری ها و سیاست های بانک برای تأمین منافع سهامداران، باید در راستای افزایش بهره وری و بهینه سازی روش ها و فعالیت ها باشد.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شعب دولت آباد و فخرآباد به لحاظ منابع، مصارف و سودآوری باید هر چه سریعتر فضای این شعب به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان توسعه یابد.

ایمانی تصریح کرد: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار پولی و مالی کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است. 

وی مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه بانک مهر اقتصاد است و با اتکاء به این مهم  بوده که این بانک طی سال های اخیر موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه