اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990776016

6 عامل مهم در طراحی سایت

کد: 1395052990776016

http://goo.gl/u245E3

، کرج , (اخبار رسمی): هدف از به کارگیری عوامل وحدت در طراحی سایت، ایجاد ارتباط و لینک میان بخش های مختلف بصری سایت است.

عوامل وحدت در طراحی سایت

به گزارش طراحی سایت نوتریکا، بعد از آشنایی با مفهوم وحدت در طراحی سایت، آگاهی از عوامل وحدت ضروری است و به واسطه آن ها می توان وحدت را در سایت شکل داد. عوامل زیادی برای تحکیم و وحدت سایت وجود دارند که معمولا برای هر طراحی سایت و هر صفحه اینترنتی به استفاده از تنها تعدادی از این عناصر محدود هستیم. قبل از به کار گیری هر یک از این عوامل نیاز است با ویژگی و تاثیر آن ها بیشتر آشنا شوید. هدف از به کارگیری عوامل وحدت در طراحی سایت، ایجاد ارتباط و لینک میان بخش های مختلف بصری سایت است .

معرفی عوامل وحدت در طراحی سایت

مهم ترین عوامل وحدت در طراحی سایت به صورت خلاصه عبارتند از:
• رنگ
• تکرار
• ترازبندی
• تداوم
• نزدیکی
• سازگاری
برخی از عوامل وحدت وجود فیزیکی در طراحی سایت ندارند؛ بلکه به واسطه ذهن خلاق طراح حس میشوند. به عنوان مثال رنگ را در سایت به صورت ظاهری میبینیم؛ اما سازگاری عوامل امری فیزیکی نیست. یکی از مهم ترین عوامل رنگ در طراحی سایت است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم :

عامل رنگ در وحدت طراحی سایت
همان طور که در راهنمای به کارگیری رنگ ها در طراحی وب سایت گفته شد، رنگ ها مهم ترین عامل در طراحی سایت هستند. به همین دلیل است که طراحان سعی دارند در طراحی رنگ ها عمیق تر عمل کنند و بدین جهت همواره بهروان شناسی رنگ ها در طراحی سایت توجه دارند. رنگ ها بخش های مختلف را به یک خانواده تبدیل می کنند. نمونه ای از طراحی موفق سایت، به کارگیری رنگ مرتبط با محصول است. مثلا در سایت رسمی محصولات کوکاکولا رنگ ها همگی القاکننده طعم و رنگ نوشیدنی های تولیدی این شرکت هستند.
استفاده از رنگ های مرتبط به معنای به کارگیری تنها یک رنگ و الزام به استفاده رنگ های خاص نیست؛ بلکه در طراحی سایت می توانید آزادانه عمل کنید و خلاقیت در طراحی سایت را نیز دخالت دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت نوتریکا ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت در ایران با پکیج های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی و طراحی سایت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش