اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990806016

بررسی رایج ترین خطاهای طراحی سایت

3 راهکار برای طراحی بهتر سایت خود را بدانید

کد: 1395052990806016

http://goo.gl/MThlPT

، کرج , (اخبار رسمی): خطاهای زیادی در طراحی سایت صورت می‌گیرد که برخی که ناشی از بی اطلاعی افراد حین طراحی سایت است و باید بدانها توجه داشت.

رایج ترین خطاهای طراحی سایت

به گزارش روابط عمومی طراحی سایت نوتریکا، اکثر کسانی که به طراحی سایت مشغول هستند،اصول پایه در طراحی سایت را در نظر می‌گیرند، اما متاسفانه با علم روز در زمینه طراحی وب پیش نمی‌روند.

بر اساس این گزارش، طراحان موفق در زمینه سایت و صفحات اینترنتی بر این باورند که طراحی یک سایت، مهم ترین عامل موفقیت و شناخته شدن یک کمپانی است و اگر سایت نتواند آن طور که باید وشاید رسالت خود را به درستی عملی کند، شهرت یک برند زیرسوال می رود.

برای این که شما از این خطاها مصون بمانید و بتوانید به بهترین شکل سایت خود را طراحی کنید، آشنایی با رایج ترین خطاهای طراحی سایت را به شما توصیه می کنیم.

 خطاهای طراحی سایت انواع مختلفی دارد که شایع ترین آنها فراموشی کاربران است .

فراموش کردن کاربران موبایل
تاثیر طراحی واکنش گرا در ترافیک سایت به خوبی بیانگر اهمیت طراحی سایت برای کاربران موبایل است؛ 30 درصد کاربران اینترنت در سال 2012، کاربران موبایل بودند و در سال 2014 این میزان تا 50 درصد افزایش یافت. پیش بینی می‌شود تا آخر سال 2016 بیش از 80 درصد کاربران اینترنت را افرادی تشکیل دهند که به واسطه طراحی سایت نسخه موبایل، وارد سایت های مختلف می‌شوند.
بر همین اساس 3راهکار  برای جلوگیری از این خطا پیشنهاد می شود :طراحی واکنشگرا سایت،  طراحی نسخه موبایل سایت و  طراحی اپلیکیشن برای سایت.

در این خصوص از آن جایی که روزانه تعداد زیادی قالب ریسپانسیو منتشر می‌شود، می توانید از میان این تنوع، به صورت رایگان قالب های ریسپانسیو استفاده کنید، بنابراین پیشنهاد ما طراحی ریسپانسیو سایت است.
ناوبری پیچیده سایت هم دیگر مسئله نادیده این بخش است و باید توجه به اهمیت بخش ناوبری در سایت ضروری دیده شود.

 گفتنی است زمانی که ناوبری سایت ساده باشد، کاربر قادر خواهد بود با حداقل تعداد کلیک، به مقصد خود در سایت دسترسی پیدا کند؛استفاده از بردکرامپ در طراحی سایت نیز به شما در این زمینه کمک می کند و ناوبری را بهبود می بخشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت نوتریکا ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت در ایران با پکیج های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی و طراحی سایت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش