اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990796016

عوامل وحدت در طراحی سایت (بخش سوم)

ترازبندی و سازگاری چه نقشی در سایت دارد

کد: 1395052990796016

http://goo.gl/Nkq4fa

، کرج , (اخبار رسمی): بعد از رنگ و تداوم و تکرار در طراحی سایت، ترازبندی، سازگاری و نزدیکی از عوامل وحدت در طراحی سایت است که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

عوامل وحدت در طراحی سایت بخش سوم

به گزارش طراحی سایت نوتریکا، با به کارگیری نزدیکی عوامل، باید به سازگاری آن ها نیز توجه داشت و هم ترازی آن ها را نیز تنظیم کرد. در ادامه با سایر عوامل وحدت بخش در طراحی سایت آشنا می شوید.

فاکتورهای تاثیر گذار وحدت در طراحی سایت

عامل هم ترازی در طراحی سایت
طراحی حول یک محور مشترک و ثابت برای تمامی عناصر، مفهوم مناسبی برای ترازبندی یا هم ترازی در طراحی سایت می باشد.انبوهی از پارگراف ها با هم ترازی معقول در حکم یک دایره برای سایت هستند و سایر عوامل وحدت در طراحی سایت اجزایی از این دایره را تشکیل می دهند.
برای این که با نحوه هم ترازی مطالب بیشتر آشنا شوید بهتر است که سه ستون مختلف را برای هم ترازی بخش های مختلف در نظر بگیرید. تفاوتی ندارد که در کدام یک از صفحات در طراحی سایت هستید؛ اما لازم است که آن صفحه حاوی پاراگراف های زیادی باشد. سعی کنید به سه ستون دلخواه و البته با فاصله های مشخص و دقیق، هم ترازی مطالب را در این ستون ها بررسی کنید. ببینید که مطالب به یک شکل و با یک فاصله در هر سه ستون قرار میگیرند یا این که نظمی میان آن ها دیده نمیشود.

عامل نزدیکی در طراحی سایت
نزدیکی و سازگاری اصل مهم دیگر در طراحی وب سایت به صورت واحد است. همان طور که در تیم فوتبال هر یک از بازیکنان نمی توانند با یک لباس شرکت داشته باشند، در سایت نیز تمامی عناصر باید به جهت ظاهر به یکدیگر نزدیک باشند. سازگاری بیش از هر چیز دیگر با عامل رنگ تعریف میشوند. روان شناسی رنگ ها در طراحی مدرن برای ایجاد این نزدیکی و سازگاری بیشتر به شما کمک خواهد کرد.برای ایجاد نزدیکی عناصر قبل از هر چیز ابتدا به رنگ تم در طراحی سایت دقت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت نوتریکا ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت در ایران با پکیج های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی و طراحی سایت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش