اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192656016

هر سایت از چه بخش هایی تشکیل شده است

بخش‌های مختلف یک سایت را بشناسید

کد: 1395053192656016

http://goo.gl/AnC46M

، کرج , (اخبار رسمی): بخش‌های مختلف یک سایت که در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند را بیشتر بشناسید.

بخش های مختلف یک سایت

به گزارش روابط عمومی نوتریکا،پس از آشنایی با ابزارهای اولیه برای طراحی سایت  و البته آشنایی مقدماتی با انواع زبان‌ها نظیر HTML ، لازم است با بخش‌های تشکیل دهنده یک وب سایت استاندارد جهت طراحی وب سایت کاملی آشنا شوید.در هر سایت معمولا بخش هایی به صورت اختصاصی و بخش هایی به صورت عمومی و استاندارد قرار می‌گیرد. در ادامه بخش های ثابت هر سایت را معرفی و بررسی می کنیم:

هدر سایت
هدر بخشی از سایت است که لوگو و عنوان کمپانی یا شرکت درج میشود. این بخش ، اولین منطقه ای است که کاربر با آن مواجه میشود . لذا توجه به هدر در طراحی سایت ضروری است.

نوار پیمایش یا Navigation Bar
نوار پیمایش ، باکسی جداگانه است که در طراحی سایت ها درج میشود و معمولا حاوی لینک های مفید وب سایت است. این نوار بسته به نوع قالبی که استفاده می کنید ، می تواند در بخش بالایی ، سمت چپ و یا راست قرار بگیرد. سه کلاس برای طراحی نوار پیمایش در صفحات وب وجود دارد که در حال حاضر متداول ترین و مدرن ترین آن در طراحی سایت ، نوار پیمایشی است که با حرکت موس روی آن باز می شود.

محتوای سایت
بخش محتوا ، مهم ترین بخش سایت شما است. اگر تا به حال توانسته اید با استفاده از هدر سایت کاربر را جذب کنید و در بخش نوار پیمایش نیز کاربران را به سمت لینک های مفید سایت خود هدایت کنید ، حال نوبت آن است که با بخش محتوا ، کاربران را در سایت خود نگه دارید!

فوتر
شاید به این بخش در طراحی سایت خیلی اهمیت داده نشود؛ اما باید بدانید که اهمیت ویژه ای دارد و نشانی‌ها، شیوه های برقراری تماس و حامیان سایت و اطلاعات متفرقه در این بخش جای دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت نوتریکا ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت در ایران با پکیج های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی و طراحی سایت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش