اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990786016

عوامل وحدت در طراحی سایت (بخش دوم)

کد: 1395052990786016

http://goo.gl/lF1Itu

، کرج , (اخبار رسمی): برخی از عوامل وحدت در طراحی سایت شامل رنگ، تداوم، سازگاری، تکرار و البته نزدیکی عناصر می شود.

عوامل وحدت در طراحی سایت بخش دوم

به گزارش طراحی سایت نوتریکا، الگوی خاصی برای شکل گیری و استفاده از این عوامل تعریف نشده است و تنها به مهارت در طراحی سایت مربوط می شود. هر چه قدر سایت برای بازدید کننده دلچسب تر و جذاب تر باشد، تاثیر عوامل وحدت در طراحی سایت نیز بیشتر حس خواهد شد.

فاکتور های عوامل وحدت در طراحی سایت

از جمله مواردی که دانستن آن ها برای طراحی سایت ضروری است، تداوم و تکرار در طراحی سایت است.
عامل تداوم و تکراردر طراحی سایت
همان طور که قبلا گفته شد، تشابه و تکرار در طراحی سایت لازم است. تکرار باید در سایت شما به گونه ای باشد که کاربر بعد از مشاهده یک بخش و باز کردن صفحه جدید، با صفحه ای رو به رو شود که طراحی آن را در همین سایت قبلا دیده است.
برای این که تکرار را در سایت خود اجرا کنید، تایپوگرافی ، رنگ و…را به صورت مشابه در هر قسمت استفاده کنید. تاثیر فونت در طراحی وب سایت رو ز به روز بیشتر می شود و بهتر است که بهترین فونت را برای سایت خود جهت اعمال عامل وحدت بخش تکرار در طراحی سایت به کار ببرید.
در ارتباط با تاثیر تکرار در طراحی سایت بهتر است به یک مثال توجه کنید: زمانی که یک کاربر به یک صفحه جعلی در فرم ورود فیس بوک ومواجه میشود، کمتر بدان توجه می کند و معمولا اطلاعات خود را وارد می کند؛ بدون آن که به اختلافات جزئی در طراحی وب سایت جعلی توجه داشته باشد. همین موضوع تاثیر عامل تکرار و تداوم را در ذهن کاربر آشکار می کند.
برای این که کاربر نیز به محیط سایت شما دقت کند، علاوه بر این که بهتر است سعی داشته باشید طراحی متفاوتی داشته باشد، لازم است عناصر را طبق یک قانون خاص در هر صفحه طراحی سایت به کار ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت نوتریکا ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت در ایران با پکیج های طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی و طراحی سایت اختصاصی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش