اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053090970005

نکات مهم در نگارش خبر -8

تاریخ اعتبار خبر را فراموش نکنید

کد: 1395053090970005

http://goo.gl/VbdHya

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام نگارش خبر بهتر است تاریخ اعتبار و حوزه انتشار خبر را مشخص کنید.این کار باعث می شود تا خبر شما شانس بیشتری برای انتشار در زمان مورد نظرتان داشته باشد.

تاریخ اعتبار خبر را فراموش نکنید

پیگیری وضعیت انتشار خبری که ارسال می کنید را از طریق تلفن یا ایمیل انجام دهید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی  هنگام نگارش خبر در مورد دوره اعتبار خبر خود هم اطلاع رسانی کنید . گاهی اخبار شما باید پیش از تاریخ مشخصی منتشر شود زیرا قرار است در تاریخ خاصی اتفاق خاصی بیفتد. در برخی مواقع  خبر شما فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و برای انتشار آن می توان زمان بیشتری منتظر بود. ذکر این مساله کمک بزرگی به فعالان رسانه ای در اولویت بندی اخبار ارسالی برای انتشار دارد.

بهتر است در بخش بالای صفحه خبری که ارسال می کنید  ذکر کنید که خبر باید تا چه تاریخی منتشر شود و در انتهای متن هم دلیل خود برای ذکر آن تاریخ را بنویسید. در این صورت  شانس انتشار خبر خود پیش از آن تاریخ  مشخص را بیشتر می کنید.

هنگام نگارش خبر به حوزه انتشار آن هم توجه داشته باشید و بهتر است در ابتدای خبر بنویسید که این خبر باید در کدام بخش از رسانه هدف شما  مثلا بخش فرهنگی، اجتماعی  یا اقتصادی و غیره منتشر شود .

در این صورت خبر شما به خبرنگاران فعال در آن حوزه خاص داده می شود و به دلیل اطلاعات بیشتر آن افراد در مورد حوزه کاری شما شانس جلب کردن توجه آنها به خبرتان و انتشار آن در رسانه هدف خود  را خواهید داشت.

پیگیر  وضعیت خبر باشید

البته باید در نظر داشته باشید که بعد از ارسال خبر به  رسانه ها باید پیگیر وضعیت خبر خود باشید در غیر این صورت ممکن است در میان اخبار رسیده به رسانه مورد بی توجهی قرار گیرد .

این پیگیری هم می تواند از طریق  تلفن باشد و هم می تواند از طریق ایمیل صورت گیرد .همچنین برای اینکه بتوانید در دسترس اصحاب رسانه باشید اطلاعات کاملی  برای تماس با خودتان  را در خبر قرار دهید . این کار شانس شما برای دریافت تماس از طرف رسانه ها و اطلاع رسانی جامع تر و کامل تر را بیشتر می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها