اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092556024

انتصاب دو معاون رییس سازمان صدا و سیما

کد: 1395053092556024

http://goo.gl/kcKqOv

، تهران , (اخبار رسمی): معاون منابع مالی و سرمایه انسانی و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صداوسیما با حکمی از سوی رییس رسانه ملی منصوب شدند.

انتصاب دو معاون رییس سازمان صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی سازمان صداو سیما، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی احمد شهریاری را به سمت معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

رییس رسانه ملی در حکم خود بر موضوعاتی نظیر «روزآمد و کارآمدسازی نظام سرمایه انسانی سازمان»، «اهتمام جدی به امور اجتماعی، رفاهی، بهداشت و درمان کارکنان» و «تأمین منابع مالی مورد نیاز سازمان» تاکید کرده است.

متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما برای شهریاری به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس احمد شهریاری   

نظر به مراتـب تعهـد و تجـارب ارزشمند مدیریتی، به موجب این حـکم، جنابعالی را به سـمت «معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما» منصوب می‌کنم.

روزآمد و کارآمدسازی نظام سرمایه انسانی سازمان در ابعادِ جذب و تأمین، ارزیابی عملکرد، حقوق و دستمزد، آموزش، ارتقا و ترفیع و بازنشستگی مطابق با راهبردهای ابلاغیِ مقام معظم رهبری در این حوزه؛ اهتمام جدی به امور اجتماعی، رفاهی، بهداشت و درمان کارکنان و نیز امر آموزش و ارتقای علمی و مهارتی آنان با همکاری سایر حوزه ها؛ تأمین منابع مالی مورد نیاز سازمان و تلاش در جهت افزایش سهم سازمان در بودجه عمومی کشور متناسب با اهداف و برنامه‌های بلند رسانه ملی، طراحی و اجرایِ سازوکار مناسب برای تأمین منابع پایدار و رو به رشد از محل تبلیغات بازرگانی در عین حفظ مزیت های رقابتی رسانه ملی و رعایت اصول مهندسی و مدیریت پیام ؛ برنامه‌ریزی برای ارتقای درآمدهای سازمانی و تأمین بهنگام اعتبارات هر حوزه براساس تخصیص معاونت پژوهش برنامه‌ریزی و نظارت؛ ارزیابی دقیق از کارآمدی و اثربخشی فرایندهای اداری و مالی در بخش‌های مختلف سازمان و اصلاحات ضروری در جهت روان‌سازی چرخه امور ازجمله مأموریت‌های شماست.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) مسالت دارم.

رئیس سازمان صدا و سیما  - علی عسکری»

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما منصوب شد

رئیس رسانه ملی در حکمی حسین رضی را به سمت معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

 متن حکم معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما به این شرح است:

«جناب آقای حسین رضی

نظر به مراتـب تعهـد و تجـارب ارزشمند مدیریتی، به موجب این حـکم ، جنابعالی را به سـمت «معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما» منصوب می‌نمایم. 

 طراحی و اجرای «نظام جامع پژوهشی‌ رسانه‎ ملی» شامل پژوهش های راهبردی و آینده‌نگاری و پایش مستمر تحولات محیط داخلی و خارجی، پژوهش های عمیق و کاربردی دینی، پژوهش های کارآمد در زمینه نیازسنجی، نظرسنجی از مخاطبان و اثرسنجی برنامه ها مطابق با نیازهای حوزه های برنامه‌ریزی و تولیدی سازمان؛ تدوین برنامه جامع توسعه پنج ساله رسانه ملی با همکاری تمام بخش‌ها در جهت تحقق راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی)؛ برنامه‌ریزی سالانه وفق برنامه پنج‌ساله و تخصیص بهنگام اعتبارات هر حوزه بر اساس برنامه‌های مصوب با همکاری معاونت اداری و مالی؛ تشکیل دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری سازمان به نحوی فعال و کارآمد و تأمین محتوا و دستور کار مناسبِ دارای اولویت برای این شورا؛ نظارت و ارزیابی دقیق از کارآمدی و اثربخشی ساختارها، الگوها، سیستم ها، روش ها و فرایندهای مدیریتی در بخش های مختلف و انجام اصلاحات ضروری در جهت کارآمدسازی سازمان؛ نظارت و ارزیابی عمیق از تولیدات و برنامه‌های پخش شده از شبکه های مختلف سازمان بر اساس اهداف، سیاست ها و ضوابط ابلاغی و ارائه بازخوردهای کارشناسانه و عالمانه به حوزه های تولیدی سازمان از مهم‌ترین مأموریت‌های شماست.  

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) مسالت دارم.

 علی عسکری - رئیس سازمان صدا و سیما»

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها