میهمان خانه های ایرانی با قندپهلوی نوروزی

کد: 13951219243256024

https://goo.gl/vSKzgE

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه آموزش سیما در نوروز 96 با مسابقه «قند پهلو» لحظات مفرحی را برای مخاطبانش قراهم می کند.

میهمان خانه های ایرانی با قندپهلوی نوروزی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صدا وسیما؛ نوروز امسال هشتمین فصل برنامه «قندپهلو» در 16 قسمت با حضور شاعران و طنزپردازانی از سراسر کشور به علاقه مندان شعر طنز ارائه می شود. رضا رفیع اجرای این برنامه را بر عهده دارد و ناصر فیض و شهرام شکیبا به عنوان داور در برنامه حضور دارند. 

در این دوره از برنامه «قندپهلو» که هم اکنون در دست تولید است در مواردی علاوه بر داوران اصلی، داوران مهمان نیز به بررسی و قضاوت آثار شرکت کنندگان می پردازند، همچنین دکور و آیتم ها نیز با طرح و چینش جدید، پخش خواهد شد.
برنامه «قندپهلو» در بخش بهترین برنامه سرگرمی و ورزشی برنامه «سه ستاره» شبکه سه سیما کاندید نیز شده است. برنامه «قندپهلو» به تهیه کنندگی امیر قمیشی هر شب ساعت 21 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها