اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014214076024

آغاز به کار کرد

کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات معاونت سیما

کد: 13951014214076024

https://goo.gl/em4zdR

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با انتصاب مسئولان کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات معاونت سیما؛ انتخابات 96 در شبکه های تلویزیونی کلید خورد.

کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات معاونت سیما

به گزارش اخیار رسمی به نقل از روابط عمومی سیما؛ دکتر مرتضی میرباقری در احکامی جداگانه مسئولان کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات معاونت سیما را منصوب کرد.

معاون سیما از تمامی اعضاء خواست تا با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های موجود و نیروهای متعهد و متخصص، ضمن هماهنگی با ستاد انتخابات سیما، در مسیر انجام وظایف مندرج در سند راهبردهای معاونت سیما در این دوره از انتخابات اهتمام ورزند.

بر اساس این احکام دکتر میر باقری به ترتیب آقایان دکتر خیامی، دکتر مظاهری، مهندس شعبانپور را به عنوان مسئولان کمیته های «طرح و برنامه نظارت»، «برنامه ریزی و امور مالی» و «پشتیبانی تولید و فنی» ستاد انتخابات سیما منصوب کرد.

همچنین آقایان کلانتری، زرین درفش، توکلی زاده و مفاخری به عنوان مسئولان کمیته های «حراست و تامین ستاد»، «پخش و تامین ستاد»، «روابط عمومی و اطلاع رسانی» و «آموزش و پژوهش» از سوی معاون سیما منصوب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها