اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222244116024

شرکت مجریان زن در «سه ستاره 95»

کد: 13951222244116024

https://goo.gl/E29dWv

، تهران , (اخبار رسمی): «سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی پور به معرفی کاندیداهای یک بخش جدید می پردازد.

شرکت مجریان زن در «سه ستاره 95»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما ؛ از آن جایی که در فصل های گذشته غیبت مجریان زن در میان کاندیداها محسوس بود طراح و تهیه کننده این برنامه از همان ابتدای پیش تولید فصل سوم به اضافه شدن بخش «مجریان زن» برای جلوگیری از تضییع حقوق مجریان زن تاکید داشت. 

براساس اعلام روابط عمومی «سه ستاره» با تایید مدیران در نهایت این بخش جدید به این فستیوال تلویزیونی مردمی اضافه شده و اسامی کاندیداهای این بخش که خروجی آرای هیات انتخاب است بدین شرح است: گیتی خامنه ، ژاله صادقیان ، ژیلا امیرشاهی ، مهسا ملک مرزبان ، مژده لواسانی ، ندا ملکی ، راحله امینیان ، و زنیب ابوطالبی که به واسطه رای نهایی هیات انتخاب حالا در نظرسنجی مردمی حضور دارند. 
گفتنی است امسال مانند سنوات گذشته نام های بزرگ و مهمی در هیات انتخاب سه ستاره حضور دارند که می توان به نام هایی نظیر حجت الاسلام و المسلمین سرلک ، سردار منتظرالمهدی ، فریدون جیرانی ، طهماسب صلح جو ، مجتبی امینی ، محمدرضا داورزنی ، مرضیه وحید دستجردی ، محمد احسانی ، مسعود سلطانی فر ، امیرمهرداد خسروی ، مریم جلالی ، علی طلوعی ، عبدالکریم خیامی ، ابراهیم داروغه زاده ، شهرام گیل آبادی ، ایرج محمدی ، حسین کرمی و مازیار ناظمی و بخش عمده ای از رسانه های مکتوب معتبر اشاره کرد که در انتخاب نهایی از میان آثار ارسالی شبکه ها نقش داشتند. 
لازم به ذکر است «سه ستاره» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی پور از 14 تا 20 اسفندماه هرشب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها