اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218606024

«باهمستان» در روزهای پایانی این هفته

کد: 13951022218606024

https://goo.gl/Kf54KR

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه‌ «باهمستان» در روزهای پایانی این هفته به هنر کاشی‌کاری ایران، موضوع ترویج غذاهای سالم و ارگانیک و معرفی بنیاد بیدل دهلوی می پردازد.

«باهمستان» در روزهای پایانی این هفته

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، برنامه «باهمستان» امشب چهارشنبه 22 دی در بخش ایرانگردی میزبان محمد پیری، ایرانگرد و تهرانشناس است و در ارتباط با محله‌های تهران و دلایل نام‌گذاری هر محله صحبت خواهد کرد.

در بخش من یک ایرانیم، قدرت‌الله سلیمانی استاد کاشی‌کاری مهمان برنامه خواهد بود و در این بخش با هومن ستوده مجری برنامه در مورد هنر کاشی‌کاری ایران به گفت‌و‌گو میپردازند.

این برنامه در روز پنج شنبه 23 دی میزبان سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در بخش هنرهای تجسمی با اجرای علیرضا سعیدی خواهد بود و به معرفی فعالیت‌های موسسه می‌پردازد.

در بخش پویش‌های مردمی نیز حسن محمدی موسس و مدیر عامل مجموعه فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات سالم و ارگانیک مهمان برنامه است و با تینا میرکریمی کارشناس مجری برنامه در زمینه چگونگی ترویج عذاهای سالم و ارگانیک گفت‌وگو خواهد کرد.

برنامه باهمستان همچنین در روز جمعه 24 دی ماه در دو بخش رسانه و سینما میزبان هادی سعیدی کیاسری مدیر عامل بنیاد بیدل دهلوی و حسین جمشیدی گوهری انیماتور و طراح تیتراژ فیلم‌های نفس، ایستاده در غبار و .... خواهد بود.

در بخش رسانه هادی سعیدی کیاسری مدیر عامل بنیاد بیدل دهلوی در مورد اهداف بنیاد با رضا منتظری مقدم کارشناس مجری برنامه گفت‌وگو خواهد کرد و در بخش سینما نیز حسین جمشیدی گوهری انیماتور و طراح تیتراژ فیلم‌های نفس، ایستاده در غبار و ....با حضور در برنامه با محمدرضا مقدسیان کارشناس مجری بحش سینما به گفت‌وگو می‌نشیند.

برنامه باهمستان از چهارشنبه تا جمعه به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و اجرای هومن ستوده و شنبه و یکشنبه هر هفته به تهیه‌کنندگی قاسم اورنگی از ساعت 22:35 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها