اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951222244106024

مطرح کردن مشکلات مخاطبان ۲۴ ساعته در رادیو تهران

کد: 13951222244106024

https://goo.gl/uGUXHl

، تهران , (اخبار رسمی): مخاطبان می توانند پرسش های خود در زمینه های مختلف از رادیو تهران بپرسند.

مطرح کردن مشکلات مخاطبان ۲۴ ساعته در رادیو تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، محمد هادی نه برادر تهیه کننده برنامه با بیان این که از رادیو تهران بپرسید به دنبال ارتقای اطلاعات عمومی مردم و پاسخگویی به سوالاتشان است، گفت: از رادیو تهران بپرسید برنامه ای که خط آن را مردم تعیین می کنند، برنامه ای که به مشکلات مردم اختصاص یافته است و به سوالات و موانعی که در زندگی با آن مواجه می شنوند، پاسخ می دهد و نوعی دنبال فرهنگ سازی عمومی است. 

وی افزود: مردم ممکن است در زمینه شهری و مسایل استان تهران سوالاتی داشته باشند که موقعیتی را برای طرح آنها نداشته باشند یا نمی دانند چگونه باید پاسخ خود را بیابند. این برنامه در حوزه های مختلفی از هنر و فرهنگ گرفته تا اقتصاد، صنعت و بویژه موضوعات شهری پاسخگوی مخاطبان است.
تهیه کننده برنامه با بیان راه های ارتباطی مخاطبان افزود: ما تمام موضوع ها را از خود مردم دریافت می کنیم. رادیو مشکلات و دغدغه های مخاطبان را ۲۴ ساعته خواهد شنید. برای ارتباط با این برنامه، شنونده ها می توانند از طریق شماره گویا ۲۷۸۶۰۰۹۴ یا از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ سوالات خود را مطرح کنند یا با شماره تلفن های ۲۲۰۵۴۰۸۸ یا ۲۲۰۴۰۵۳۰ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها