اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205126024

مسابقه «فامیلی» امشب از شبکه پنج

کد: 13951001205126024

https://goo.gl/nYWRbO

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه «فامیلی» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از اول دی، ساعت22 با هدف سرگرمی، تقویت نهاد خانواده و پر کردن اوقات فراغت اعضای خانواده به نمایش درمی آید.

مسابقه «فامیلی» امشب از شبکه پنج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین فردرو تهیه کننده مسابقه «فامیلی» در توضیح ساختار این مسابقه گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه با همدیگر نسبت فامیلی دارند و این مسابقه تلاش می کند، این رابطه های فامیلی را به یکدیگر نزدیک کند. همه افراد خانواده و فامیل از پدربزرگ‌ها تا نوه‌ها می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

فردرو  اضافه کرد: این مسابقه بین دو فامیل برگزار می‌شود و فامیل برنده می‌تواند به مرحله نهایی راه پیدا کند.

وی ادامه داد: مجریان این مسابقه جواد مولانیا، حسن ریوندی هستند که مسعود روشن پژوه در قسمت های بعدی به جمع مجریان اضافه می شود.

حضور هنرمندان و ورزشکاران در مسابقه فامیلی

فردرو با اشاره به اینکه در این مسابقه ورزشکاران و هنرمندان نیز حضور دارند، اضافه کرد: هر هفته یک میهمان هنرمند یا فردی سرشناس در بخش «من کیستم» با مسابقه همکاری می کند.

تهیه کننده مسابقه «فامیلی» با توضیح اینکه این مسابقه را یک شرکت تولیدکننده فرش حمایت می کند گفت: بخشی از سوالات این مسابقه به صنعت فرش اختصاص دارد و سعی داریم به صورت نمادین این هنر ایرانی را تقویت کنیم.

مسابقه «فامیلی» سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22 ، از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها