«آقای خاص» موسس یک خبرگزاری شد

کد: 1395053092566024

http://goo.gl/msvZPR

، تهران , (اخبار رسمی): «آقای خاص» عنوان مجموعه طنز نمایشی عروسکی است که از شنبه 30 مرداد ماه ساعت22:30 دقیقه روی آنتن شبکه پنج می رود.

«آقای خاص» موسس یک خبرگزاری شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، داریوش ربیعی تهیه کننده و کارگردان مجموعه طنز نمایشی «آقای خاص» در توضیح این مجموعه گفت: این طنز نمایشی در 15 قسمت 20 دقیقه ای تهیه و تولید شده است و موضوع آن درباره شخصیتی به نام آقای خاص است که او اولین خبرگزاری تصویری کشور را به نام «خاصنا» افتتاح کرده است.

در این خبرگزاری به بعضی از موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... از دریچه ای طنز پرداخته می شود.

وی توضیح داد: در مجموعه نمایشی شخصیت های عروسکی مانند آقای خاص، ذیربط، تهرانی، دارا فرا دامنه، منوچهر قزن قفلی زاده  و... حضور دارند و در قسمت های بعدی شخصیت های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

 «آقای خاص» کاری از گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج سیما به کارگرانی علی ربیعی و شیرین صمدی است که هر شب ساعت 22:30 به مدت 20 دقیقه از شبکه پنج پخش می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها