اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192955752

دیدار فرمانروای خوی با مدیر شرکت آلتی کامپلی

کد: 1395053192955752

http://goo.gl/vKkEcw

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر شرکت آلتی‌کامپلی ایتالیا با حضور در دفتر فرماندار خوی درباره همکاری‌های مشترک اقتصادی به گفت‌وگو پرداختند.

دیدار فرمانروای خوی با مدیر شرکت آلتی کامپلی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، حسین سیوانی‌اصل فرماندار شهرستان خوی در این دیدار ضمن اشاره به ارزشمند بودن این‌گونه موضوعات و جلسات اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی از قابلیت‌های قابل توجهی در صنعت توریسم و گردشگری برخوردار است و دارای ظرفیت‌های توریستی جهانی از جمله تخت‌سلیمان، قره‌کلیسا و مقبره شمس‌تبریزی در خوی است.

وی با برشمردن ظرفیت‌ها و مزیت‌های شهرستان خوی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، جذب گردشگر و تجارت مرزی، خواستار مطالعه میدانی این ظرفیت‌ها و تبدیل آنها به کتابچه کامل معرف شهرستان خوی شد.

سیوانی‌اصل، تدوین سند توسعه گردشگری و معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در منطقه را در راستای رشد و توسعه استان بسیار موثر دانست.

ماتئو گومچئونه مدیر شرکت آلتی کامپلی ایتالیا نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت استراتژیک خاص استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با شناسایی پتانسیل‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه‌ها، استان آذربایجان‌غربی می‌تواند بعنوان قطب سرمایه‌گذاری منطقه معرفی شود.

وی افزود: باید تمامی بخش‌های اقتصادی منطقه آنالیز و پروژه‌های مشترک برای آنها تعریف شود و با همکاری تمامی گروه‌های مختلف دولتی و خصوصی درخصوص سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها اقدام شود.

تفاهم‌نامه گسترش و توسعه همکاری‌های اقتصادی بین استاندار آذربایجان‌غربی و ماتئو گومچئونه مدیر شرکت آلتی‌کامپلی ایتالیا در 30 فروردین سال 95 در 5 بند به امضای طرفین رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]