اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169495752

ایتالیایی ها می خواهند ارج و آزمایش را احیا کنند

کد: 13950805169495752

https://goo.gl/IVjixB

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان بخش خصوص گام‌هایی را به منظور خرید کارخانه های ارج و آزمایش برداشته‌ تا با سرمایه گذار خارجی جدید، بار دیگر جانی تازه به کالبد این کارخانه ها بدمند.

ایتالیایی ها می خواهند ارج و آزمایش را احیا کنند

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، بسیاری از کارخانه های صنعتی و صاحب برند ایرانی در طول دوران تحریم ها، با ورشکستگی، تعدیل نیرو و حتی تعطیلی مواجه شده اند اما در شرایط پساتحریم و ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران دیگر شرایط کارخانه همانند یک دهه گذشته باقی نمی ماند بلکه می تواند با رایزنی بین المللی و ورود سرمایه گذار خارجی، باردیگر جان دوباره ای در کالبد این کارخانه ها دمید.

برخی افراد در بخش خصوص گام‌هایی را به منظور خرید کارخانه های ارج و آزمایش برداشته‌اند تا بتوان مجددا چرخه تولید آن‌ها را فعال کرد اما در مورد پارس الکتریک مشکلات بیش از این‌هاست چراکه دانش تولید و تکنولوژی محصولات آن فرق می‌کند و نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است.

این کارخانه‌جات باید ماشین آلات جدیدی را اضافه کنند چرا که با تولیدات قبلی، امکان رقابت وجود ندارد. در مجموع وضعیت فعلی این کارخانه‌ها همانند سایر کارخانه‌ها نیست و باید به مرور زمان مشکلات آن‌ها حل شود تا مجددا به چرخه تولید برسند.

رایزنی‌هایی با یک شرکت ایتالیایی در زمینه ماشین‌آلات تولید لوازم خانگی انجام شده و این شرکت اعلام کرده که علاوه بر همکاری‌های مختلف تسهیلات ویژه‌ای را ارائه می‌کند. بنابراین می‌توانیم به منظور فعالسازی مجدد کارخانه‌های ارج و آزمایش به صورت اعتباری از تسهیلات ارائه شده بهره ببریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]