اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182845752

نمایندگان شرکت های ایتالیایی به ایران آمدند

کد: 13950824182845752

https://goo.gl/spX8R3

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان شرکت های ایتالیایی در حوزه های پتروشیمی، ساختمان و طراحی، معماری، مبلمان، ماشین‌آلات، تجهیزات صنایع غذایی و گوشت، صنایع دستی، نساجی و لوازم آرایشی و بهداشتی به ایران آمدند.

ورود هیات ایتالیایی در 22 آبان به ایران

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیا، هیات 24 نفره فعالان اقتصادی استان لمباردیای ایتالیا دوشنبه 24 آبان به اتاق ایران آمد.

این سفر با هدف توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بین دو کشور انجام می شود و در خلل آن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ملاقات‌های رو در رو انجام می دهند.

امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی اطلاعیه‌ای از فعالان اقتصادی بخش خصوصی دعوت به‌عمل آورد تا در این همایش شرکت کنند.

در این دیدار اعضای هیات ایتالیا را نمایندگان شرکت‌های این کشور در زمینه‌های پتروشیمی، ساختمان و طراحی، معماری، مبلمان، ماشین‌آلات، تجهیزات صنایع غذایی و گوشت، صنایع دستی، نساجی و لوازم آرایشی و بهداشتی تشکیل دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و ایتالیا

اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وایتالیا در سال 1992 توسط تعدادی از صاحب نظران اقتصادی و دست اندرکاران خوشنام صنعت و تجارت کشور تاسیس شده و با استقبالی که از طرف بازرگانان و صاحبان صنایع در چند سال گذشته شده است به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با یک کشور اروپایی درآمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]