اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194575412

بانک مهر اقتصاد با تکیه بر عقود اسلامی اعلام کرد

بانکداری بدون ربا اجرا می شود

کد: 1395060194575412

http://goo.gl/CUVKZ3

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک تا کنون اقدامات کم نظیری در حوزه پیاده سازی بانکداری اسلامی انجام داده است و در نظر دارد در افق چشم انداز خود بانکی پیشرو باشد.

بانک مهر اقتصاد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد سید ضیاء ایمانی مدیر عامل این بانک، به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی در سفر به استان بوشهر از شعب استان بازدید به عمل آورد و ضمن دیدار وگفتگو با کارکنان از نزدیک با مسائل و مشکلات آن ها آشنا شد.

وی با اشاره به موفقیت های به دست آمده بانک مهر اقتصاد و پیشرفت قابل ملاحظه بانک با وجود رقبای متعدد و سوابق فعالیت بیشتر، اظهار داشت: سلامت نفس، تعهد، اخلاص درکار و وجدان کاری از مشخصه های اصلی کارکنان بانک مهر اقتصاد است که باعث متمایز شدن، سربلندی و موفقیت آن شده است.

مدیر عامل با اشاره اهمیتِ اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا در بانک مهر اقتصاد، خاطر نشان کرد: این بانک تا کنون اقدامات کم نظیری در حوزه پیاده سازی بانکداری اسلامی صورت داده است و در نظر داریم با همیاری و همراهی تمامی همکاران در افق چشم انداز خود بانکی پیشرو در این زمینه باشیم.

ایمانی در تشریح مشکلات پیش روی اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده ی شبکه بانکی کشور، اتکاء صرف به سودآوری از طریق اعطای تسهیلات است یعنی بانک ها در جهت سودآوری، کسب درآمد و جبران هزینه ها تنها با این شیوه کسب سود کردند در صورتی که می توان با ارائه خدمات کارمزدی علاوه بر اعطای تسهیلات در چارچوب عقود اسلامی نیز راحتی درآمد زایی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه