اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195086024

6 و 7 شهریور انجام می شود

نمایش 2 فیلم‌ سینمایی درشبکه جهانی جام جم

کد: 1395060195086024

http://goo.gl/y4g4ff

، تهران , (اخبار رسمی): انیمیشن «محمد بن زکریای رازی» و فیلم سینمایی «اشتباه لپی» شنبه و یکشنبه 6 و 7 شهریور از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

فیلم‌های سینمایی شبکه جهانی جام جم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه جام جم، این انیمیشن دربارۀ زندگی «محمد بن زکریای رازی» کاشف الکل است که علاوه بر دانستن علومی چون شیمی، فلسفه و موسیقی، طبیب حاذقی نیز بود، رازی پس از درمان امیر سامانی، توانست با حمایت مالی او بیمارستانی در ری تأسیس کند ... انیمیشن محمد بن زکریای رازی  به کارگردانی فرشاد شفیعی روز شنبه 6  شهریور ساعت 20:50 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

فیلم تلویزیونی «اشتباه لپی» به کارگردانی بهادر اسدی و حسن دهقان ، درباره آقای صولت ،صاحب یک شرکت بزرگ بازرگانی است که درگیر یک موضوع آدم ربایی می شود و ...

 رحیم نوروزی، حسین توشه، زهره حمیدی، سولماز آقمقانی، مهردادنیک نام، حامد وحید، مجید شهریاری و مختار مرادی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «اشتباه لپی» بامداد یکشنبه  7 شهریور درساعت01:50 به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر