اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195265608

مجوز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان اعطا شد

کد: 1395060195265608

http://goo.gl/kVcJIs

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور مقابله با حوادث رایانه ای و همچنین ضرورت راه اندازی و گسترش مراکز همکار در زمینه تشخیص، تحلیل و هماهنگی ملی، گواهی نامه راه اندازی مرکز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان صادر شد.

مجوز آپای دانشگاه صنعتی اصفهان اعطاء شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران،  نصرا... جهانگرد در مراسم افتتاح پروژه های ICT استان اصفهان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پروژه آپا بخشی از بستر و پوشش سیستم های هشدار و امنیت در شبکه دیتای کشور است که در سراسر استان ها با مراکز دانشگاهی پیشرفته ای که با پشتیبانی علمی و تخصصی روزآمد انجام می دهد، به انجام می رسد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: به دنبال شکل گیری آپا در استان ها ، نهادی ایجاد می شود که نسبت به حوادث رایانه ای برای حوزه تحت پوشش خودش، خدمات هشدار ارایه می دهد و این نهاد وظیفه دارد که در خصوص لطمات و یا حوادث پیش آمده کمک و امداد رسانی کند.
این گزارش حاکی است، در ادامه مراسم افتتاحات استان اصفهان، پروانه ایجاد و راهبری واحد استانی مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا در راستای توسعه اشتغال و حمایت از کسب و کار های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پارک علم و فناوری استان اصفهان صادر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]