اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295725517

پیشنهاد رئیس اتحادیه :

اتحادیه قالیشویان به صورت استانی ادغام شود

کد: 1395060295725517

http://goo.gl/RG0WHK

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه قالیشویان خواستار ادغام اتحادیه قالیشویان شهرستان های شهرری، اسلامشهر، شمیرانات و ورامین را در اتحادیه قالیشویان تهران شد.

اتحادیه قالیشویان به صورت استانی ادغام شود

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، حمید محمّدی رئیس اتحادیه قالیشویان درباره مصوبه اخیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی  مبنی بر ادغام اتحادیه های همگن، فاقد بنیه مالی و حدنصاب اظهار داشت: ادغام، اتحادیه های صنفی را چابک می کند و بازده کاری آنها را بالا خواهد برد.

وی افزود: در گذشته قالیشویان تهران، شهر ری، اسلامشهر، شمیرانات و ورامین در یک اتحادیه مرکزی قرار داشتنند اما هم اکنون پراکنده شده اند و هر کدام به صورت مستقل فعالیت می کنند.

محمدی با اشاره به این که صنف قالیشویان اتحادیه ی همگن ندارد و تنها رسته ی صنفی که با قالیشویی مشابهت دارد، رفوگری است، تصریح کرد: به جای ادغام اتحادیه قالیشویان با اتحادیه دیگر می توانیم اتحادیه قالیشویان را به صورت استانی و مرکزی درآوریم و به این ترتیب اتحادیه قالیشویان شهرستانها از قبیل شهرری، اسلامشهر، شمیرانات و ورامین را در تهران ادغام کنیم.

به گفته وی، هم اکنون اتحادیه قالیشویان تهران 500 عضو، اتحادیه قالیشویان شهرری حدود 130 عضو و اتحادیه قالیشویان شمیرانات نیز 15 عضو دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]