اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295985586

بانوان تیرانداز پنج شنبه و جمعه در خط آتش

زنگ لیگ تیراندازی به صدا درآمد

کد: 1395060295985586

http://goo.gl/ka6JmY

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین دوره لیگ برترتیراندازی سلاح های بادی در بخش بانوان از این هفته کار خود را آغاز می کند.

زنگ لیگ تیراندازی به صدا درآمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  هفته اول و دوم دهمین دوره لیگ برتر تیراندازی از این هفته به میزبانی مقاومت در بخش بانوان و در دو روز پنج شنبه و جمعه 4 و 5 شهریور ماه با حضور 7تیم “نیروی زمینی ارتش، پاس تهران ، هیئت اصفهان، مقاومت، پردیسان ، زمزم ایران و  هیئت همدان “ در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
در همین راستا ، این رقابتها در 3 دیدار و با حضور 48 ورزشکار درحالی برگزار می شود که تیم ها دو به دو با یکدیگر به رقابت می پردازند ضمن اینکه در هفته اول هیئت اصفهان و در هفته دوم پردیسان در استراحت به سر می برد.
از نکات قابل توجه در لیگ برتر امسال این است که هر یک از مسابقات با برگزاری فینال به پایان می رسد و در نهایت نفرات برتر از میانگین نمرات فینال انتخاب می شوند.
گفتنی است که همزمان با برگزار مسابقات لیگ برتر تیراندازی سلاح های بادی کشور، هفته اول لیگ دسته یک بانوان نیز در روز جمعه، 5 شهریور ماه به میزبانی مقاومت  و با حضور 64 ورزشکار از 10 تیم، رعد تهران، هیئت مازندران، هیئت قم، هیئت بوشهر، هیئت اهواز، هیئت کرمانشاه، هیئت بروجن، هیئت قزوین، دانشگاه تهران و پاس جوان در محل سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی برگزار می شود.
در لیگ تیراندازی هرتیم با 4 ورزشکار در 2 رشته تفنگ و تپانچه بادی به مصاف حریفان می روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش