اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060297030005

نکات مهم در نگارش خبر در مورد محصول جدید(بخش 11 )

ویژگی‌های متمایز محصول جدید را شناسایی کنید

کد: 1395060297030005

http://goo.gl/6bR8X0

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام خبر نویسی در مورد کالای جدید شرکت ویژگی های متمایز محصول خود نسبت به دیگر محصولات بازار را شناسایی کنید و با توضیح در مورد ویژگی هایی که باعث افزایش فروش شما می شود آغاز کنید.

ویژگی‌های متمایز محصول جدید را شناسایی کنید

در تهیه خبر در مورد محصول جدید به وجوه تمایز محصولتان نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار و دلیل اهمیت آن ویژگیها توجه کنید

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، هنگام تهیه خبر در مورد محصول تازه شرکت باید مزایای منحصر به فرد محصول خود را در نظر داشته باشید. قبل از آغاز خبر نویسی تمام نکات مثبت محصولتان را روی یک کاغذ سفید بنویسید و در مرحله بعد ویژگی های مثبتی که با دیگر محصولات  مشابه محصول شما مشترک است را حذف کنید.

شما نمی توانید با تکیه بر ویژگی‌های مشترک محصولتان با دیگر محصولات موجود در بازار محصول خود را معرفی کنید زیرا نقطه قوتی برای شما نیست.

 شما باید ویژگی‌های متمایز محصولتان را شناسایی کنید و همین نکات متمایز  و دلیل اهمیت آنها برای مصرف کنندگان می تواند محور خبری باشد که شما تهیه می کنید.

زمانی که فهرست خود را تهیه کردید نوشتن خبر را شروع کنید. خبر ورود کالای جدید خود به بازار را با شمردن ویژگی‌های متمایز آن کالا  آغاز کنید . لازم نیست در خبرتان در مورد اینکه محصولات دیگر کارخانه ها این ویژگی‌ها را ندارند صحبت کنید تنها کافی است برتری‌های کالای خود را معرفی کنید و بقیه را به مصرف کنندگان واگذار کنید .

زمانی که در خبر در مورد ویژگی متمایز محصول خود صحبت می کنید مصرف کنندگان متوجه برتری محصول شما می شوند و در صورتی که آن ویژگی خاص برای آنها مزیتی داشته باشد برای  کسب اطلاعات بیشتر در مورد کالای شما اقدام می کنند.

مرحله دوم شناسایی ویژگی‌هایی است که باعث فروش بیشتر محصول شما خواهد شد.

در نظر داشته باشید تمام وجوه تمایز باعث افزایش فروش محصول شما نمی شود و شناسایی آن ویژگی خاصی که باعث جلب توجه مصرف کننده و افزایش فروش محصول شما در بازار می شود بر عهده شماست. ممکن است محصول شما 10 ویژگی متمایز نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار داشته باشد ولی در خبر نباید تمام این ویژگی ها را بر شمارید بلکه  تنها ویژگی‌هایی را بنویسید که باعث افزایش فروش محصول می شود .

در تمام فرایند خبر نویسی به این مساله توجه کنید که در تنظیم خبر خود فقط اطلاع رسانی کنید و از جملاتی که حالت تبلیغاتی دارد استفاده نکنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها