اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060297040005

نکات مهم در نگارش خبر در مورد محصول جدید(بخش 10)

هنر خبر نویسی را یاد بگیرید

کد: 1395060297040005

http://goo.gl/MGLfLK

، تهران , (اخبار رسمی): در تهیه خبر خود ازهنر و مهارت خبر نویسی استفاده کنید و دلیل اهمیت وجوه تمایز محصول خود را در قالب داستان های کوتاه بیان کنید.

هنر خبر نویسی را یاد بگیرید

هنر خبر نویسی در تشریح اهمیت کالای شما است . این شرح باید به گونه ای باشد که هم مصرف کنندگان و هم روزنامه نگاران را جذب کند.

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی دلیل اهمیت ویژگی متمایز محصول خود را در خبر شرح دهید.البته این شرح باید کوتاه باشد و از نوشتن اخبار طولانی  و وارد کردن جزییات زیاد در خبر اجتناب کنید.

شما باید توجه خواننده خبر را به این موضوع جلب کنید که ویژگی متمایز محصول شما چه مشکلی را از مصرف کننده برطرف می کند یا چه تجربه تازه ای را در اختیار او قرار می دهد. او باید از این خرید منتفع شود تا بتواند برای خرید محصول تازه شما وارد بازار شود.

نحوه خبر نویسی و هنر داستان سرایی شما بسیار مهم است . مثلا ممکن است شما یک کارخانه تولید کننده دوچرخه داشته باشید  که دوچرخه های آن روکش چرمی نرم تر و راحت تری نسبت به دیگر دوچرخه ها دارد . 

برای نوشتن خبر در مورد این ویژگی دوچرخه ها شما دو راه در اختیار دارید . اول اینکه بگویید  "دوچرخه های جدید روکش های چرمی نرم تری در بخش دستگیره دوچرخه و محل نشستن دارد "  که در آن هنر  و مهارت خبر نویسی  دیده نمی شود .

دومین روش این است که بگویید"دوچرخه سواری با دوچرخه های جدید ما ساده تر و ایمن تر است زیرا ما از چرم نرم تر و با تکنولوژی بالاتر در تهیه دستگیره ها و محل نشستن دوچرخه استفاده کردیم." این خبر جذاب تر است و هم مصرف کنندگان محصول و هم اصحاب رسانه را جذب می کند.

بنابراین باید داستانی  برای خبر خود داشته باشید و ویژگی متمایز  محصولتان را در قالب داستانی زیبا و خواندنی  تعریف کنید. در شرایطی که وجه تمایز محصول شما بر روی دلیل ارزشمند بودن محصول شما برای خرید یا سرمایه گذاری تاکید می کند این داستان نویسی یا به تعبیر بهتر هنر و مهارت خبر نویسی باعث می شود تا روزنامه نگاران یا وبلاگ نویسان و دیگر اصحاب رسانه به خبر شما توجه کنند و با علاقه بیشتری آن را پیگیری کنند.

این دقیقا همان هدفی است که شما از خبر نویسی دنبال می کنید و با داشتن داشتانی زیبا و کوتاه هنگام خبر نویسی در مورد محصول جدیدتان به این هدف می رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]