اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397475517

رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی :

ادغام اتحادیه ها 3 ماهه عملیاتی نمی شود

کد: 1395060397475517

http://goo.gl/mzarge

، تهران , (اخبار رسمی): هر گونه تصمیم گیری در خصوص اتحادیه ها باید با مشورت و نظرخواهی از اعضا باشد چون در غیر این صورت اعضای صنف می توانند مصوبه را زیر سوال ببرند .

ادغام اتحادیه ها 3 ماهه عملیاتی نمی شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف حسن نظری رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی در خصوص مصوبه هیات عالی نظارت برای ادغام اتحادیه های همگن و مشابه ضمن تاکید کرد: ادغام اتحادیه های صنفی باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و البته پیش از ادغام اتحادیه های صنفی فرهنگ سازی لازم است ؛ اتحادیه های صنفی یک سازمان مردم نهاد هستند و برای حمایت از اعضای صنف تشکیل شده اند.

وی ادامه داد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص اتحادیه ها باید با مشورت و نظرخواهی از اعضا باشد چون در غیر این صورت اعضای صنف می توانند مصوبه را زیر سوال ببرند .

رئیس اتحادیه قهوه خانه داران و سفره خانه های سنتی گفت: اگرچه در مصوبه هیات عالی نظارت قید شده که فرایند ادغام اتحادیه های صنفی باید ظرف سه ماه عملیاتی شود اما به نظر می رسد که چنین پروژه سنگینی بیش از سه ماه به زمان نیاز دارد.

وی در عین حال افزود: اتحادیه هایی که فاقد بنیه مالی کافی هستند، در صورت ادغام جان تازه ای می گیرند و توانایی مالی پیدا می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]