اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398040005

نخسیتن نیوزوایر ایران، اسپانسر خبری شهر هوشمند شد

«اخبار رسمی»؛ همراه رسانه ای شهر هوشمند

کد: 1395060398040005

http://goo.gl/M9PCxa

، تهران , (اخبار رسمی): "اخباررسمی" نخستین نیوز وایر بین المللی ایران، در دومین همایش شهر هوشمند به عنوان حامی معنوی و رسانه ای حاضر شد .

«اخبار رسمی»؛ همراه رسانه ای شهر هوشمند

به گزارش روابط عمومی اخباررسمی، دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» دوشنبه اول شهریورماه با حضور جمعی از شهرداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا، استانداری‌ها و همچنین جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی  آغاز به کار کرد .

بر اساس این  گزارش، اخباررسمی با توجه به رسالت های خبری خود،  به عنوان اسپانسر خبری در این همایش حاضر شد  تا در حوزه رسانه ای همکاری تازه را برای  کمک  به شهرداری‌ها، شوراها و دیگر نهادهایی که در امور شهری فعال هستند را شروع کند.

خدماتی نظیر اطلاع رسانی صحیح و بی واسطه در بستر آنلاین از جمله اهدافی است که «اخبار رسمی»، به عنوان پلتفرم توزیع اخبار و محتوای شرکت‌های ثالث در رسانه‌ها آن را دنبال می کند و تضمین می‌کند هویت شرکت و کاربر منتشر کننده مطلب  تایید شده باشد.

در این رویداد حوزه شهری، اخبار رسمی در غرفه خود توانست ارتباط مستقیمی با مخاطبان و فعالان حوزه شهری برقرار کند و فصل تازه ای از همکاری ها در این بخش را کلید برند و در عمل خود را به عنوان همراه رسانه ای شهر هوشمند معرفی کند.

گفتنی است همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهوشمند با موضوع توسعه خدمات و محورهای بررسی راهکارهای ایجاد و توسعه شهر هوشمند، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای هوشمندسازی شهرهای ایران و طرح مطالبات حقوقی و اجرایی آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند برگزارشد و اخبار رسمی با حضور خود تلاش کرد تا گامی تازه در این بخش بردارد.

در این رویداد دو روزه، علاوه بر بیان چالش‌ها، راهکارها و آخرین دستاوردهای فنی حوزه شهر هوشمند در قالب ارایه مقاله، کارگاه و پانل، هوشمندترین شهرهای ایران نیز با همکاری وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نخبگان و کارشناسان در چهار سطح شهرهای بالای شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، دسته دوم شامل شهرهای بین 500 هزار تا یک میلیون جمعیت، دسته سوم شهر های بین 200 هزار تا 500 هزار جمعیت و دسه آخر هم شامل کوچک‌ترین شهرهای ما با جمعیت زیر 200 هزار نفر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]