اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398505567

دلنوشته پیشکسوت های وزنه برداری برای بهداد سلیمی

پهلوان، تو همیشه در قلب ما جای داری

کد: 1395060398505567

http://goo.gl/2vIQO9

، تهران , (اخبار رسمی): پیشکسوتان وزنه برداری بعد از حق کشی صورت گرفته در مورد بهداد سلیمی دلنوشته هایی را به او تقدیم کردند.

پهلوان، تو همیشه در قلب ما جای داری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ محمد اسحاق ناروئی رییس هیأت وزنه برداری استان سیستان و بلوچستان و حمید سنگی رییس هیأت وزنه برداری استان هرمزگان و دو عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری دلنوشته ای را برای بهداد سلیمی به نگارش درآوردند که متن این دلنوشته به شرح زیر است:

«پهلوان، دلاور، بهداد عزیز رکورد شکنی شما در حرکت یکضرب باعث اشک شادی میلیون ها ایرانی شد.اجحاف در حق تو در مقابل وزنه 245 کیلویی اشک حسرت ما را درآورد، اشک ما نه برای از دست دادن مقام تو بود، تو آنقدر بزرگ و با صلابت بودی و هستی که با ناداوری ژوری، کوچکی و حقارت آنها برای دنیا بار دیگر به اثبات رسید.

شاید افرادی چون جلودهای جلاد تو را از اسب بیاندازند اما تو برای همه ما ایرانیان قهرمان بودی، هستی و خواهی ماند.جهان در مقابل عظمت و غرور ایرانی همواره سر تعظیم فرود می آورد.

پاینده باشی و بدان دل میلیون ها ایرانی با تو و برای تو می تپد به امید روزهای طلایی و افتخارات دوباره شما بهداد عزیز».

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش