اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499110037

به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد

بیست‌ودومین نشست شورای مدیران عامل بانک‌ها

کد: 1395060499110037

http://goo.gl/lb5Xbj

، تهران , (اخبار رسمی): بیست‌ و ‌دومین نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی، دوم شهریورماه سال جاری به‌ میزبانی پست‌بانک‌ایران درمحل موزه ارتباطات برگزار شد.

نشست مدیران عامل بانک ها

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، در ابتدای بیست‌و ‌دومین نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی خسرو فرحی، مدیرعامل این بانک ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران 20 سال است که در عرصه‌های پولی و بانکی کشور فعالیت می‌کند و 2 درصد از بازار منابع و مصارف شبکه بانکی را دراختیار دارد.

وی افزود: این بانک دارای 407 شعبه و 12 هزار باجه نمایندگی بانکی درسطح کشور از جمله شهرهای کم جمعیت، بخش ها و روستاها است و تمامی خدمات پایایه ای بانکی را به صورت الکترونیکی به هموطنان ارائه می‌کند.

فرحی تصریح کرد: این بانک دولتی به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور، مأموریت تأمین مالی و سرمایه در گردش بخش‌های فناوری اطلاعات و حوزه روستائیان را عهده‌دار می‌باشد.

برگزاری مستمر نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌ها، مالیات بر ذخائر بانک‌ها، بررسی موضوع مواد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید، قانون بانکداری بدون ربا و نرخ کارمزدهای ضمانت‌نامه‌های صادره از مهمترین مواردی است که در این نشست مطرح و درخصوص آن تصمیم‌گیری شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه