اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499170037

برای نوبت دوم؛

جلسه مجمع عمومی پست‌ بانک‌ لغو شد

کد: 1395060499170037

http://goo.gl/n8xq3d

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه لغو جلسه مجمع عمومی پست‌ بانک‌(نوبت دوم) پست‌ بانک‌ ایران که مقرر بود در روز پنجشنبه چهارم شهریورماه سال جاری برگزار شود؛ لغو شد.

پست بانک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی پست بانک، این بانک، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ پیرو آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ چهارم شهریورماه سال جاری (نوبت دوم) منتشره در روزنامه‌ های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌ های رسمی بانک و نظر به اینکه علیرغم پیگیری‌های بعمل آمده، مقدمات لازم برای برگزاری مجمع مذکور فراهم نشده است.

بدینوسیله ضمن پوزش از سهامداران محترم بانک به آگاهی می‌رساند برگزاری مجمع مذکور در تاریخ اعلام شده لغو و زمان برگزاری مجدد آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است: به همین منظور نیز آگهی اطلاع‌رسانی لازم درخصوص لغو آن روز چهارشنبه سوم شهریورماه سال‌جاری در روزنامه‌ های کثیرالانتشار و سایت کدال نیز درج شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه