اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100235517

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور:

حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت است

کد: 13950606100235517

http://goo.gl/eOAawk

، تهران , (اخبار رسمی): حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت است و مشوق های مالیاتی خوبی در کشور وجود دارد که سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی باید از این فرصت استفاده کنند.

حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت است

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، تقوی نژاد رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور  افزود: بحث تعامل با فعالان اقتصادی و عدالت در مشکلات اقتصادی در دستور کار وزارت اقتصادی و دارایی قرار دارد و به همین منظور تهدیدها و تشویق هایی در نظر گرفته شده تا در شرایط رکود مشکلات را حل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه حل نظام مالیاتی کشور در شفافیت است، ادامه داد: در موارد مختلف در حمایت از سرمایه گذاری دستورات بسیار روشن و شفافی وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرد تمام مشکلات رفع خواهد شد.
او تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذار اولویت اصلی دولت تدبیر و امید است و مشوق های مالیاتی خوبی در کشور وجود دارد که باید از این فرصت سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی استفاده کنند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: تمامی فعالیت های صنعتی، معدنی و گردشگری که از ابتدای سال جاری شروع شوند تا 5 سال از پرداخت مالیات معاف می شوند.
تقوی نژاد گفت: این معافیت ها در شهرک صنعتی به مدت هفت سال، در منطقه محروم 10 سال، شهرک صنعتی در منطقه محروم 13 سال و برای شرکت دانش بینان 15 سال خواهد بود و اگر تعداد کارکنان این واحدها بالای 50 نفر باشند و هر ساله 50 درصد به اشتغال اضافه شود هر سال، یکسال به معافیت آن اضافه می شود.
وی با اشاره به مشوق های فراوانی که در نظر گرفته شده است، گفت: اعتقاد داریم بر اساس قانون بودجه که در اختیار ما قرار گرفته میزان افزایش درآمد پیش بینی شده به هیچ وجه قصد وارد کردن فشار به واحدها را ندارد و به نسبت سود و زیان واحد تولیدی مالیات دریافت می شود.
تقوی نژاد تاکید کرد: طرح جامع مالیاتی می تواند مالیات را نجات دهد و تعامل واقعی بر اساس اسناد اجرا و سیستم مالیاتی ما اسلامی شود.
وی اظهارداشت: معاملات بالای 50 میلیون ریال باید از طریق سیستم بانکی انجام شود و اظهارنامه ها و پرداخت ها نیز الکترونیکی شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]