اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100680037

توسط پست بانک انجام شد

پرداخت10هزارمیلیارد ریال تسهیلات در حوزه IT

کد: 13950606100680037

http://goo.gl/jdNWHm

، تهران , (اخبار رسمی): پست‌بانک ایران به فعالان حوزه‌های ICT وIT و تمامی طرح‌های خرد و کوچک این حوزه بدون محدودیت، تاکنون بیش از 10هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت کرده است.

it

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی پست بانک، خسرو فرحی ،مدیرعامل این بانک درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان مازندران که با حضور حسن خیریان پورمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران برگزار شد گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌های منعقده با صندوق توسعه ملی مقرر است که 3هزار و 500میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای بخش‌های ICT ، IT و دانش بنیان و هچنین کشاورزی، آب و خاک، زراعت و مشاغل و صنایع متوسط و خرد به فعالان و متقاضیان این حوزه‌ها پرداخت کنیم. براین اساس آماده پذیرش درخواست‌های هموطنان هستیم.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت‌‌های پیمانکار و طرف قرارداد این وزارتخانه برای توسعه زیرساخت های ارتباطی روستایی همکاری خوبی داریم

فرحی افزود: قرارداد ارزی نیز با صندوق توسعه ملی منعقد کردیم و آماده پذیرش و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه نیز هستیم.

فرحی اظهار داشت: توسعه ظرفیتهای فنی اعم از سخت افزاری و نرم افزاری از مهمترین برنامه های این بانک است و طی ماه های اخیر از Core Banking جدید بانک که یک سامانه یکپارچه و بی نظیری در سطح شبکه بانکی کشور است بهره برداری خواهیم کرد. با راه اندازی این سامانه عملیات بانکی شعب و 12هزار باجه نمایندگی بانکی سراسر کشور بصورت همزمان همدیگر را تحت پوشش می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بانک ایران

پست بانک ایران پس از تصویب اساسنامه توسط هیات محترم وزیران از دی ماه سال 1375 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، و در حال حاضر با دارا بودن 14500 شعبه، دفتر و مرکز در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]