اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100816024

معاون فرهنگی قوه قضائیه مهمان «بیم و امید»

کد: 13950606100816024

http://goo.gl/dvYfHt

، تهران , (اخبار رسمی): مستند «بیم و امید» شنبه 6 شهریور ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی؛ معاون فرهنگی قوه قضائیه مساله عدم توجه به اختلافات فرهنگی زوجین را محور اصلی برنامه خود قرار داده است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه مهمان «بیم و امید»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این مجموعه با اجرای علی درستکار، حضور مهمانان مختلف و نمایش بخش های مستند تلاش دارد عوامل مختلفی که منجر به بحران طلاق و گسست بنیان خانواده ها می شود را در تحلیلی کارشناسی مورد بررسی قرار دهد.

همچنین «بیم و امید» یکشنبه 7 شهریور ماه نیز با حضور عبدالرحیم سمسارزاده؛ از قضات پیشکسوت دیوان عالی کشور؛ مساله عدم صداقت و پنهانکاری طرفین را در شکست یک ازدواج موفق مورد واکاوی قرار خواهد داد.

گفتنی است مستند «بیم و امید» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو و با مشارکت مرکز رسانه قوه قضائیه که به تهیه کنندگی امیر اکبرزاده و اجرای علی درستکار از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها