اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699705059

تمایل به مناقصات خارجی افزایش یافته است

کد: 1395060699705059

http://goo.gl/Wrf8HW

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست سرویس مناقصات بین المللی در دیدار با مدیریت ایران تندر با اشاره به افزایش درخواست های اسناد مناقصات خارجی ، بر گسترش کشورهای تحت پوشش در شش ماهه دوم 95 تأکید کرد.

تمایل به مناقصات خارجی افزایش یافته است

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، رضوی گفت:  با لغو تحریم ها و مرتفع شدن مشکلات پیش روی شرکتها برای حضور در مناقصات خارجی ، تمایل به حضور شرکتهای داخلی جهت شرکت در مناقصات خارجی افزایش یافته است  .
سرپرست سرویس مناقصات بین المللی افزود: ما علاقه‌مندیم که کشورهای هدف و تحت پوشش را جهت ارائه خدمات اطلاع رسانی و تهیه اسناد در شش ماهه دوم 95 افزایش دهیم و از پیشنهادات مشتریان نیز جهت اولویت بندی کشورها استفاده خواهیم کرد .
رضوی همکاری با چند شرکت فعال و معتبر در زمینه تهیه اسناد بین المللی نیز در دست بررسی است.
رضوی با بیان اینکه هم اکنون تمامی کشورهای همسایه ، کشورهای آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس تحت پوشش خدمات اطلاع رسانی مناقصات هستند افزود ارائه خدمات اسناد فیزیکی هم اکنون در برخی از این کشورها با واسطه صورت می گیرد که تا پایان سال نسبت به جذب نمایندگی مستقل در این کشورها اقدام خواهیم کرد
در این دیدار مهندس رضوی گفت: ما به ارتقای سرویس های اطلاع رسانی مناقصات بین المللی متعهد هستیم و تمام تلاشمان را در بخش اطلاع رسانی مناقصه های کشورهای دیگر برای پیمانکاران و صاحبان کسب و کار داخل کشور ، به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشترکان انجام خواهیم داد.
وی گفت فرصت‌هایی در کشورهای همسایه وجود دارد که باید شرکتهای داخلی بصورت جامع و بروز دریافت کنند و سرویس مناقصات بین المللی ایران تندر این نیاز را هم اکنون بصورت کامل برطرف کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]