اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970923333405059

یلدای ایران تندر به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان برگزار می‌شود

شش ماه اشتراک هدیه سرویس‌های یکساله اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات از 25 آذر

کد: 13970923333405059

https://goo.gl/AaiZDH

، تهران , (اخبار رسمی): یلدای ایران تندر، پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات کشور، به مناسبت فرا رسیدن یلدای بزرگ ایرانیان از 25 آذر ماه آغاز و تا یکم دی ماه ادامه دارد.

شش ماه اشتراک هدیه سرویس‌های یکساله اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات از 25 آذر
جشنواره یلدای پایگاه مناقصات مزایدات ایران تندر
شش ماه اشتراک هدیه سرویس‌های یکساله اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات از 25 آذر
یلدای پایگاه مناقصات ایران تندر
شش ماه اشتراک هدیه سرویس‌های یکساله اطلاع‌رسانی مناقصات و مزایدات از 25 آذر
اپلیکیشن تندر اپ مناقصات

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات یک‌ساله اطلاع‌رسانی مناقصات، مزایدات، استعلام بها را از طریق سایت مناقصات ایران‌تندر و با 6 ماه اشتراک تخفیف تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان «جشنواره یلدای ایران تندر» به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و در دوره زمانی 5 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات یک‌ساله اطلاع رسانی مناقصات، مزایدات، استعلام بها را از طریق سایت مناقصات ایران تندر و با 6 ماه اشتراک تخفیف تهیه کنند.

میرکمالی مدیرعامل شرکت ایران تندر مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: در هر کسب و کاری اطلاع دقیق، به روز و جامع از فرصت‌های کاری مرتبط اعم از مناقصه، مزایده، استعلام بها، ارزیابی کیفی، فرصت‌های خرید و فروش و ... می‌تواند زمینه‌ساز شرکت در این فرصت‌های کار و کسب سود بیشتر برای مجموعه باشد، مدیران هوشمند و موفق امروزه دیگر در مقابل فناوری فرآوری اطلاعات مقاومت نمی‌کنند و به درستی می‌دانند اطلاع یافتن از فرصت‌های مرتبط با کسب و کار باید دقیق، جامع و بروز باشد و در حال حاضر روش‌های سنتی جمع‌آوری اطلاعات پاسخگوی نیازهای مجموعه‌ها نیست، ابزارهای جدید اطلاع‌رسانی می‌تواند به سرعت نمودارهای مالی و فروش یک مجموعه را صعودی کرده و موفقیت آن کسب و کار را تضمین کند.

در همین راستا شرکت ایران تندر به نشانی (www.etender.ir) از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های اطلاع رسانی فرصت‌های کسب و کار کشور اعم از مناقصات، مزایدات، استعلامات و فرصت‌های خرید و فروش سراسر کشور توانسته با جذب حداکثری مناقصات مستقیم از ارگان‌های مناقصه‌گزار به منظور اطلاع‌رسانی سریع‌تر و دقیق‌تر نیاز مدیران کشور را به صورت صد در صد در زمینه دریافت مناقصه‌ها و سایر اطلاعات فرصت‌های کاری پوشش دهد.

ایران تندر، سایت مناقصات کشور به همت همکاری چند ارگان مرتبط توانسته در زمینه اطلاع رسانی مناقصات عراق ،مناقصات قطر، مناقصات افغانستان، مناقصات پاکستان و دیگر کشورهای همسایه و البته در زمینه اطلاع‌رسانی تخصصی مناقصه‌های کشورهای سوریه و اتیوپی قدم‌های بزرگی برداشته و زمینه شرکت و دریافت اسناد مناقصات برای بیش از 300 مجموعه را در طول یک‌سال اخیر فراهم کند.

همچنین در بخش دریافت اسناد مناقصات از سراسر کشور با بیش از 58 نمایندگی فعال دریافت اسناد و همکاری با پست هوایی زمان دریافت اسناد مناقصات از هر نقطه کشور از 48 ساعت در سال قبل به کمتر از 30 ساعت در سال جاری کاهش داده است هزینه منطقی (تنها به اندازه خرید یک روزنامه)، دسترسی نامحدود به اطلاعات بارگزاری شده در سامانه اعم از مناقصه‌ها، مزایده‌ها و ... بدون هیچ اعمال محدودیتی، دریافت روزانه بیش از 100 مناقصه محدود و مستقیم از ارگان‌ها و اطلاع رسانی پیامکی و تیکتینگ دریافت اسناد همه و همه باعث شده که ایران تندر به عنوان محبوب‌ترین و انتخاب نخست برای معرفی به همکاران خود در زمینه اطلاع رسانی مناقصات برای مدیران هوشمند باشد.

این مجموعه در تلاش است در این جشنواره بالاترین میزان تخفیف امسال را به بازدیدکنندگان ارائه کند. مدیران کسب و کار و مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مناقصات ایران تندر به نشانی www.etender.ir مراجعه کنند.

سایت مناقصات کشور،ایران تندر ارسال روزانه، تخصصی ، جامع و تفکیک شده اطلاعات مرتبط با کسب و کار شما

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]