اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961108278955059

 جشنواره زمستانه ایران تندر، سایت مناقصات کشور برگزار می‌شود

یکصد هزار تومان اعتبار نقدی هدیه اشتراکات مناقصات

کد: 13961108278955059

https://goo.gl/uVf583

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره زمستانه ایران تندر، سایت مناقصات کشور از 10 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

یکصد هزار تومان اعتبار نقدی هدیه اشتراکات مناقصات،مزایدات از 10 بهمن ماه
جشنواره زمستانه پایگاه مناقصات ایران تندر

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات ایران تندر را از طریق وب سایت مناقصات ایران تندر به نشانی www.etender.ir و با 100 هزار تومان اعتبار نقدی هدیه تخفیف تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات ایران و کشورهای همسایه، جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره زمستانه ایران تندر و در دوره‌ی زمانی 12 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات ایران تندر را از طریق وب سایت مناقصات ایران تندر به نشانی www.etender.ir و با 100 هزار تومان اعتبار نقدی هدیه تخفیف تهیه کنند.

کلاته، مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت ایران تندر ، پایگاه اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات ایران و کشورهای همسایه، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره‌های زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تخفیف 100 هزار تومانی بیشترین میزان تخفیف در طول فعالیت ایران تندر است و امیدواریم مدیران و صاحبان کسب و کار با ثبت نام و دریافت فرصتهای مرتبط با کسب و کار خود، به صورت جامع و بروز و تفکیک شده موجب موفقیت بیشتر در فعالیت خود بشوند. شایان ذکر است در این طرح هزینه‌ی اشتراکات ایران تندر تا مرز رایگان شدن پیش رفته است؛ امیدواریم با کنترل هزینه‌ها در آینده نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]