اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990925481385059

جشنواره یلدای به یاد ماندنی ایران تندر

کد: 13990925481385059

https://bit.ly/37nj45m

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره یلدای شگفت انگیز از 25 آذرماه تا یکم دی‌ماه برای اولین بار برگزار می شود.

جشنواره یلدای به یاد ماندنی ایران تندر
جشنواره یلدای به یاد ماندنی ایران تندر

جشنواره یلدای شگفت انگیز از 25 آذرماه تا یکم دی‌ماه برای اولین بار برگزار میشود که در آن، شش ماه اشتراک رایگان برای خریداران سرویس های یک‌ساله (پیشنهاد شگفت انگیز) به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، در یلدای شگفت‌انگیز سرویس های اطلاع رسانی سامانه، ایمیل، پیام کوتاه، اپلیکیشن را می توان مشاهده و خریداری کرد؛ خریداران سرویس‌های ویژه در سراسر کشور می‌توانند تمام اسناد فیزیکی مناقصات مورد نیاز خود را بدون هزینه ارسال و به رایگان تحویل بگیرند.

کلاته، مدیریت فروش ایران تندر گفت: شرایط خاصی برای شرکت ها و کمپانی های معتبر با ارائه سرویس VIP در نظر گرفته شده که مشاوران ما آماده ارائه توضیحات لازم حتی خارج از ساعات اداری در طول برگزاری جشنواره به صورت تلفنی هستند.
لازم به ذکر است ایران تندر، درحال حاضر تنها پایگاه جامع اطلاع رسانی مناقصات کشورهای همسایه ایران به همراه سرویس دریافت اسناد رایگان است که در کمتر 24 ساعت اسناد فیزیکی را تهیه و ارسال می شود. 

این مجموعه در تلاش است در این جشنواره بالاترین میزان تخفیف امسال را به بازدید کنندگان ارائه کند.

مدیران کسب و کار و مناقصه گران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجموعه ایران تندر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش