اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960901268995059

 جشنواره‌ی (جمعه‌به‌خرید) ایران تندر به مناسبت روز حراج بزرگ برگزار می‌شود

تخفیف‌ 53 درصدی اشتراکات اطلاع رسانی مناقصات ایران تندر از 3 آذر

کد: 13960901268995059

https://goo.gl/2wiWBh

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره‌ی (جمعه به خرید) ایران تندر به مناسبت روز حراج بزرگ همزمان با معتبرترین فروشگاه‌های جهان از 3 آذر آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد.

تخفیف‌ 53 درصدی اشتراکات اطلاع رسانی مناقصات ایران تندر از 3 آذر
حراج ویژه سایت مناقصات ایران تندر

جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره جمعه به خرید ایران تندر به مناسبت روز حراج بزرگ همزمان با معتبر ترین فروشگاههای جهان و در دوره زمانی 3 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات اطلاع رسانی مناقصات، مزایدات، استعلامات ایران تندر را از طریق وب سایت پایگاه مناقصات ایران تندر و با 53 تخفیف تهیه کنند.

میرکمالی، مدیر عامل شرکت ایران تندر مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و گفت: مدیران کسب و کارها در نظر داشته باشند، چنانچه در حال حاضر با مجموعه‌ی دیگری قرارداد دارند می توانند جهت استفاده از این شرایط، ثبت نام خود را نهایی کرده و در قسمت توضیحات زمان شروع قرارداد را پایان قرارداد با مجموعه قبلی قید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]