اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960610259825059

 جشنواره عید تا عید ایران تندر برگزارمی‌شود

تخفیف‌ 35 درصدی کلیه اشتراکات اطلاع رسانی ایران تندر از  11 شهریور ماه

کد: 13960610259825059

https://goo.gl/z71uRF

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره عید تا عید ایران تندر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر از  11 شهریور ماه آغاز و تا  19 شهریور ماه ادامه دارد.

تخفیف‌ 35  درصدی کلیه اشتراکات اطلاع رسانی ایران تندر از  11 شهریور ماه
تخفیف‌ 35 درصدی کلیه اشتراکات اطلاع رسانی ایران تندر از  11 شهریور ماه

جشنواره جشنواره عید تا عید ایران تندر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و در دوره زمانی 8 روز برگزار می‌شود.

به گزارشروابط عمومی ایران تندر، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره عید تا عید ایران تندر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر  و در دوره زمانی  8 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی اشتراکات اطلاع رسانی مناقصات،مزایدات،استعلامات را از طریق  وب سایت ایران تندر به نشانی www.etender.ir و با  35 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس میرکمالی مدیرعامل شرکت ایران تندر مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: علاوه بر تخفیف اعلام شده ، مزایایی نیز برای ثبت نامی ها در طول زمان برگزاری جشنواره در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استقبال مدیران محترم کسب و کار ها قرار بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی