اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309025059

محصول تازه ایران تندر رونمایی شد

کد: 13970510309025059

https://goo.gl/9g3Upe

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه ایران تندر با نام سرویس اطلاع‌رسانی مناقصات خارجی، سوریه در نمایشگاه الکامپ رونمایی و به بازار عرضه شد.

سرویس اطلاع رسانی مناقصات سوریه رقیب ایرانی و تازه نفس بازار مناقصات
محصول تازه ایران تندر رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، 9 مرداد، نمایشگاه الکامپ میزبان رونمایی از سرویس اطلاع رسانی مناقصات سوریه، محصول تازه این شرکت بود

به گزارش روابط عمومی ایران تندر، 9 مرداد، نمایشگاه الکامپ میزبان رونمایی از سرویس اطلاع‌رسانی مناقصات سوریه، محصول تازه این شرکت بود.

براساس این گزارش، این محصول که در حوزه اطلاع‌رسانی مناقصات خارجی ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر اطلاعات دقیق مناقصات به صورت به روز و جامع و همچنین اسناد آن را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان شرکت در مناقصات بین‌المللی سوریه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سرویس اطلاع رسانی مناقصات سوریه دارای محاسنی است که اعم از اطلاع رسانی ایمیلی و سامانه ای است و می‌تواند باعث امکان اطلاع و شرکت در مناقصات سوریه شود.

یلا مدیر واحد مناقصات خارجی ایران تندر، تولید این محصول را نتیجه شش ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق برای ارائه این محصول از از بهمن ماه سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مرداد ماه سال جاری اعلام و ادامه داد: این محصول به درخواست پیمانکاران بین المللی ایران و با همکاری چند وزارت خانه به منظور افزایش شرکت و بهره برداری از مناقصات خارجی بخصوص کشور سوریه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]