اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699765517

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی عنوان کرد

قاچاق کالا، سمی مهلک در خون تولید داخلی

کد: 1395060699765517

http://goo.gl/UYzVBv

، تهران , (اخبار رسمی): قاچاقچیان با پول مردم کالای قاچاق را به کشور وارد و با درآمد حاصل از آن به دیگران فخرفروشی می کنند که باید جلوی این پدیده مخرب گرفته شود.

قاچاق کالا، سمی مهلک در خون تولید داخلی

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، محمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تاکید بر آنکه قاچاق کالا همانند سم مهلکی در اقتصاد و تولید داخلی است اظهار کرد: قدم اول برای مبارزه با قاچاق کالا معرفی و انتشار تصاویر قاچاقچیان به مردم است.

وی همچنین معرفی قاچاقچیان را موجب جلوگیری از سوء استفاده اقتصادی در بخش های دیگر دانست و اظهار داشت : متخلفان با پول مردم کالای قاچاق را به کشور وارد و با درآمد حاصل از آن به دیگران فخرفروشی می کنند که باید جلوی این پدیده مخرب گرفته شود.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به پیگیری مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، قوه قضائیه و مجلس برای برخورد با کالای قاچاق گفت: معدوم سازی قاچاق کالا از راهکارهای منطقی برای مبارزه با این پدیده شوم است.
وی افزود : قاچاق کالا ضربه اساسی و غیرقابل جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید داخل می زند.
طحان پور با تاکید بر لزوم معرفی قاچاقچیان در جامعه بیان داشت: مردم باید بدانند ورود کالای قاچاق به کشور به معنای نابودی سرمایه ارزی کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق باید به صورت بنیادی باشد، افزود: معدوم سازی وجه مهمی از مبارزه با جریان کالاهای قاچاق در جامعه است.
رئیس اتحادیه لوازم خانگی یادآورشد: مبارزه جدی با قاچاق کالا یکی از مهمترین اصول مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در راه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]