اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101565586

با برگزاری رکوردگیری در استان تهران قطعی شد

حضور 12 تیرانداز در مسابقات قهرمانی کشور

کد: 13950607101565586

https://goo.gl/VbyuNL

، تهران , (اخبار رسمی): تیراندازان استان تهران برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور، مسابقات رکوردگیری دادندکه طی آن حضور 12 تیرانداز قطعی شد.

حضور 12 تیرانداز در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها به همت هیئت تیراندازی تهران در باشگاه کبکانیان پیگیری شد که در پایان 12 ورزشکار برگزیده تهران برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور حضورشان قطعی شد.
در تیم تفنگ بادی بانوان الهه احمدی، نرجس امام قلی نژاد، مریم شفیعی پور و در تیم تپانچه بانوان بهناز غلامی، الهام هریجانی، سارامیرابی قشونی راهی مسابقات قهرمانی کشور می شوند.
دربخش مردان نیز، مهیارصداقت،مهدی احمدی،امیرحسین نکونام و درتپانچه مردان مرتضی دانا، محمداحمدی، چنگیز مصیب زاده عضو تیم تهران در رقابت های قهرمانی کشورخواهند بود.
همچنین چهار نفراز تیراندازان به عنوان نفرذخیره و درصورت عدم حضوریکی از تیراندازان تهران، در جمع نفرات شرکت کننده حاضر خواهند بود .
زهرا بزرگی ( تفنگ بادی زنان) و علیرضا داوود آبادی (تفنگ بادی مردان) و آمیتیس جعفری ( تپانچه بادی زنان ) و ابراهیم رحیمی سنگری (تپانچه بادی مردان، نفرات ذخیره هستند.
مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان از تاریخ 17 لغایت 19شهریور ماه سالجاری در مجموعه ورزشی الغدیر ارومیه برگزارخواهدشد.
همچنین رقابت قهرمانی کشوردر بخش زنان به میزبانی کرمانشاه در سالن تیراندازی شهیدکرم طهماسبی از تاریخ 24 لغایت 26 شهریور ماه سالجاری پیگیری می شود..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش