اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101575586

مربی تیم مقاومت با اعلام رضایت از شاگردانش:

امکانات لیگ تیراندازی مطلوب است

کد: 13950607101575586

http://goo.gl/HXg8AV

، تهران , (اخبار رسمی): مربی تیم تیراندازی بانوان مقاومت گفت: خوشبختانه از عملکرد شاگردانم در لیگ تا اینجای کار راضی بودیم.

امکانات لیگ تیراندازی خوب است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی رقیه الله‌کرمی در مورد حضور تیم مقاومت در لیگ تیراندازی اظهار داشت: برای ارتقا سطح فنی تیراندازان در لیگ امسال سرمایه گذاری خوبی را داشته‌ایم.
وی در ادامه گفت: نخستین مرحله مسابقات لیگ تیراندازی بانوان را پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم در این دور امتیازات قابل قبولی را به دست آوریم که امیدوارم این وضعیت ادامه پیدا کند. ترکیب تیم تیراندازی مقاومت را تلفیقی از بانوان رده‌های سنی جوان و بزرگسال تشکیل می‌دهند، خوشبختانه از عملکرد آنها در طول این رقابت‌ها تا اینجای کار راضی بودیم.
مربی تیم تیراندازی مقاومت خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون برای هرچه بهتر برگزار شدن لیگ تلاش خود را به کار بسته‌اند اما بهتر است در زمانبندی هم دقت بیشتری داشته باشند تا وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند.
الله‌کرمی  در پایان افزود: خوشبختانه مسابقات در سالن 80 خط فدراسیون که یکی از سالن‌های استاندارد با دستگاه‌های به روز دنیاست، برگزار می‌شود و همه تیراندازان اعم چه آنها که در تهران تمرین می‌کنند و چه کسانی که در شهرستان‌ها هستند لیگ را در فضایی حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش