اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101715517

اتاق اصناف از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند

تصحیح رقابت ناسالم و غیرسازنده صنعت چاپ

کد: 13950607101715517

http://goo.gl/ojrDn5

، تهران , (اخبار رسمی): واردات بی رویه، رقابت ناسالم و غیرسازنده ای را در صنعت چاپ و بسته بندی شاهد هستیم که با پیشنهادات و راهکارهای سازنده صاحبان فن، مشکلات برطرف می شود.

تصحیح رقابت ناسالم و غیرسازنده صنعت چاپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در دومین سمینار لیبل ایران گفت: در بحث تامین و توزیع نیز یک استراتژی صحیح و مشخصی نداریم که در هر دو مورد لازم است تعریف درستی انجام شود.

فاضلی با انتقاد از واردات بی رویه در جمع صاحبان صنعت چاپ سخن گفت: اکنون به نوعی رقابت ناسالم و غیرسازنده را در این عرصه شاهد هستیم که با پیشنهادات و راهکارهای سازنده شما صاحبان فن، مشکلات برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران از صنعت چاپ و بسته بندی حمایت می کند، تصریح کرد: در خصوص تعرفه های واردات، جلسه ای را با حضور کرباسیان رییس کل گمرک در محل اتاق اصناف ایران برگزار خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]