اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103565980

از دورریختنی ها بهترین ها را بسازید

از صفحه گرامافون تا ظرف شکلات

کد: 13950608103565980

http://goo.gl/UKLfxC

، تهران , (اخبار رسمی): مصرف درست می تواند تا حد زیادی هزینه های خانواده و مصرف آب و انرژی را پایین بیاورد و از تولید بیش از اندازه زباله جلوگیری کند

از صفحه گرامافون تا ظرف شکلات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان مدیریت پسماند، تمام کالاهایی که می خرید یا حداقل بسته بندی و ظرف آنها، سرانجام به زباله تبدیل می شود. مصرف درست می تواند تا حد زیادی هزینه های خانواده و مصرف آب و انرژی را پایین بیاورد و از تولید بیش از اندازه زباله جلوگیری کند و مهمتر از همه به کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست ما کمک کند. 
هدف از ایجاد این بخش، پر کردن اوقات فراغت از طریق خلق آثار هنری از دورریزها، کاهش تولید پسماند و حفظ منابع ملی، تقویت باورها و ارزش های دینی از جمله قناعت و صرفه جویی و احساس مسئولیت در قبال محیطی است که در آن زندگی می کنیم.

یک پیشنهاد در همین راستاساختن ظرف شکلات با صفحه  است . البته با صفحه های گرامافونی که دیگر کیفیت خوبی ندارند ظرفی برای شکلات، آجیل و یا قند درست کنید. البته اکثر صفحه های گرامافون عتیقه شده است و کسی دلش نمی آید که صفحه ها را خراب کند و به همین خاطر گفتم صفحه هائی که غیر قابل مصرف هستند برای این کار مناسب است.

درجه حرارت فر را تا 100 درجه سانتی گراد گرم کنید. یک لیوان در فر گذاشته و وسط صفحه را روی آن به مدت 30 ثانیه قرار دهید. بعد از 30 ثانیه صفحه را از داخل فر در آورده و لیوان را که زیر صفحه است نگه داشته و لبه های صفحه را فرم دهید. اگر صفحه شما به اندازه کافی گرم نشده باشد هنگام فرم دادن میشکند. در ضمن مواظب دستتان باشید صفحه کمی گرم است سریع فرم دهید.با صفحه های گرامافونی که دیگر کیفیت خوبی ندارند ظرفی برای شکلات، آجیل و یا قند درست کنید. البته اکثر صفحه های گرامافون عتیقه شده است و کسی دلش نمی آید که صفحه ها را خراب کند و به همین خاطر گفتم صفحه هائی که غیر قابل مصرف هستند برای این کار مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

سازمان مدیریت پسماند شهر تهران متولی اصلی مدیریت بر چرخه دفع پسماند و بازیافت پسماند در شهر تهران است. این سازمان در سال 1389 از ادغام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران و سازمان خدمات موتوری تشکیل شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست