اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103775517

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران خبر داد

کاهش قیمت تخم مرغ در بازار

کد: 13950608103775517

http://goo.gl/2oMZhE

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران از کاهش قیمت تخم‌مرغ خبر داد.

کاهش قیمت تخم مرغ

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، ناصر نبی‌پور افزود : میانگین قیمت تخم مرغ درب مرغداری از سه هزار و 800 تا سه هزار و 900 تومان به سه هزار و 300 تا سه هزار و 400 تومان رسیده است.وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر قیمت تمام شده تولید هرکیلوگرم تخم‌مرغ برای تولیدکنندگان حداقل بین سه هزار و700 تا سه هزار و 800 تومان است.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران دلیل کاهش قیمت تخم مرغ را کمی تقاضا و افزایش عرضه دانست و گفت: قیمت ذرت نیز مقداری کاهش یافته ضمن اینکه شرکت پشتیبانی امور دام نیز هرکیلوگرم از این محصول را به قیمت 880 تومان در اختیار تشکل‌های بخش کشاورزی قرار می‌دهد که این امر موجب متعادل شدن وضعیت بازار شده است.
وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد با اشاره به اینکه در چند روز آینده با وارد ذرت‌ خارجی به کشور شرایط بهبود می یابد، اظهار داشت: قیمت سایر نهاده‌های تولید تغییر چندانی نداشته است.
نبی‌پور یادآور شد : در حال حاضر بیشترین مقدار تخم مرغ ایران به کشور افغانستان صادر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]