اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103835517

رئیس اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی، اوزالید، پلی کپی،تحریرات و طلق پرس:

برای ادغام اتحادیه ها ضرب الاجل تعیین نکنیم

کد: 13950608103835517

http://goo.gl/cyJaDk

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی، اوزالید، پلی کپی،تحریرات و طلق پرس خواستار آن شد که ادغام اتحادیه های صنفی همگن در فضایی آرام و کارشناسی و به دور از سیاسی کاری و شتاب انجام شود.

برای ادغام اتحادیه ها ضرب الاجل تعیین نکنیم

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، داوود دهخدا در خصوص مصوبه هیات عالی نظارت برای ادغام اتحادیه های همگن و فاقد حدنصاب کافی و بنیه مالی اظهار داشت: مخالف ادغام اتحادیه های صنفی نیستم اما ادغام نیازمند زمان کافی برای بررسی کارشناسانه و حساب و کتاب ویژه دارد و نباید دست به ادغام ضرب الاجلی زد.

وی با تاکید بر اینکه در ادغام اتحادیه های صنفی نباید به صورت سلیقه ای عمل شود، افزود: باید اتحادیه های صنفی را در جریان تصمیمات بگذارند و آنها را در اموری که مربوط به آنهاست، دخیل کنند نه اینکه آنها را شهروند درجه دو به حساب بیاورند.

رئیس اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی، پلی کپی، تحریرات و طلق پرس در خصوص اهداف مصوبه هیات عالی نظارت در کاهش تداخل های صنفی با ادغام اتحادیه های همگن و مشابه گفت: صورت مسئله را نباید پاک کنیم چون در قانون فروشگاه های چندمنظوره به منظور کاهش تداخل صنفی پیش بینی شده است.

به گفته دهخدا، فعالیت اتحادیه تهیه کنندگان فتوکپی، پلی کپی، تحریرات و طلق پرس تنها با رسته لوازم التحریر تا حدودی مشابهت دارد که به منظور جلوگیری از تداخل صنفی، از چند سال پیش توافقاتی بین ما صورت گرفته است و اکنون مشکلی نداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]