اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104105586

انتصاب جدید در فدراسیون تیراندازی

کد: 13950608104105586

http://goo.gl/Q9PeVa

، تهران , (اخبار رسمی): طی حکمی از سوی رییس فدراسیون، اکبر غلامی به عنوان رییس کمیته تیراندازی ورزش پهلوانی کشور منصوب شد.

انتصاب جدید در فدراسیون تیراندازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، طی حکمی از سوی دکتر سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی، جانباز پهلوان اکبر غلامی به عنوان  رییس کمیته تیراندازی ورزش پهلوانی کشور منصوب شد.
همچنین در حکم دیگری ایشان را به عنوان مشاور در امور ایثارگران در تیراندازی ورزش پهلوانی کشور منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به حسن سابقه، تجربیات و سوابق دینی و مذهبی ورزشی و پهلوانی ارزشمند جنابعالی و با توجه به پیشنهاد صورت گرفته، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس کمیته تیراندازی ورزش پهلوانانی کشور تعیین می‌شوید.
امید است ضمن سرعت بخشیدن به امور جاری کمیته و تلاش خالصانه در جهت پیشرفت و گسترش ورزش تیراندازی در انجام وظایف موفق و موعد باشید.
توفیقات روز افزون شما جانباز گرانقدر را در راه خدمت به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از ایزدمنان خواستاریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش