اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105006024

در رادیو فرهنگ

«کاخ رویاها» و «عبور از گذرگاه»

کد: 13950608105006024

http://goo.gl/1OhPdU

، تهران , (اخبار رسمی): گفتگو با ناشر کتاب «کاخ رویاها» از اسماعیل کاداره و نویسنده کتاب «عبور از گذرگاه» سه شنبه 9 شهریور در برنامه چاپ اول رادیو فرهنگ برای شنوندگان پخش می شود.

«کاخ رویاها» و «عبور از گذرگاه»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ، علیرضا بهرامی مدیر انتشارات آرادمان که کتاب «کاخ رویاها» از «اسماعیل کاداره» را منتشر کرده است دراین برنامه درباره کاخ رویاها صحبت می کند.

علی صنعوی که پدرش در ترجمه‌ی آثار جهانی به زبان فارسی، سابقه‌ای طولانی دارد، برای گام نخست خود، کتاب «کاخ رویاها» را از «اسماعیل کاداره» انتخاب کرده است. مشهورترین نویسنده و شاعر کشور آلبانی محسوب می‌شود.

کتاب «عبور از گذرگاه»، زندگی‌نامه داستانی شهیدان طیبه واعظی دهنوی و فاطمه جعفریان به قلم فریبا انیسی است، که در بخش اهل قلم این برنامه بهاره برهانی کارشناس برنامه میزبان فریبا انیسی خواهد بود و درباره این کتاب با وی گفتگو می کند.

برنامه چاپ اول کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که به معرفی تازه های نشر اختصاص دارد که روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت 18:30 پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی پرویز جمالی، کارشناسی بهاره برهانی و با اجرای حامد عباسی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام  ردیف 106 و ای ام ردیف 585 به روی آنتن می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها