اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105255412

از سوی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

اهدف راهبردی بانکداری اعلام شد

کد: 13950608105255412

http://goo.gl/D6GTtv

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در نشست آغاز به کار ستاد ویژه هفته بانکداری اسلامی، استقرار و توسعه بانکداری اسلامی را هدف راهبردی این بانک بیان کرد.

سید ضیاء ایمانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این نشست، استقرار و توسعه بانکداری اسلامی را هدف راهبردی این بانک دانست و گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه خدمات و تسهیلات به تمامی آحاد جامعه در چارچوب قوانین بانکداری بدون ربا در عرصه پولی و مالی کشور مشغول فعالیت است.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: این بانک در طول بیش از دو دهه فعالیت، اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و به موفقیت های بزرگی نیز در این امر مهم رسیده که به یاری خداوند متعال در صدد است تا پیاده سازی بانکداری اسلامی را که در مرحله متعالی تر قرار دارد اجرایی کند.

ایمانی خاطر نشان کرد: در بانکداری اسلامی بانک ها وکیل سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان هستند لذا یکی از مهم ترین وظایف آن ها جذب و به کار گیری سپرده ها در فعالیت ها اقتصادی مشروع و پرداخت وام و تسهیلات در چارچوب قوانین و مقررات بانکداری بدون ربا به متقاضیان به شمار می رود.

ایمانی با اشاره به اقدامات بانک مهر اقتصاد در حوزه اجرای بانکداری بدون ربا، افزود: این بانک با استفاده از رهنمودهای مراجع عظام و اساتید حوزه و دانشگاه توانسته با آسیب شناسی موانع پیاده سازی بانکداری بدون ربا، مدل و الگوی عملی استقرار بانکداری اسلامی  را طراحی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه